Economizor benzina F16 Pulse King

Economizor benzina F16 Pulse King

Preț: 240.00 lei

Scurta descriere

Cod Produs: F16PK Categorie:

Descriere

Economizor benzină şi revigorator acumulator F16 Pulse King

Aveţi un sentiment că maşina Dvs consumă mai multă benzină decât celelelte maşini identice?

Incredibil, dar adevărat! Dacă considerăm că un motor nou pe benzină eficienţa scânteii este de  98% , când ajunge la vârsta de 3 ani, datorită uzurii sistemului de aprindere şi datorită înbătrânirii pieselor electronice, această cifră scade la 88%.

Să nu uităm că consumul electric al maşinii este direct responsabil la consumul mărit de benzină! Maşinile moderne sunt construite în aşa fel, încât trebuie să funcţioneze ventilatorul, altfel nu avem aer, merge radioul, farurile aprinse, sistemele electronice de supraveghere şi control, etc.

Toate acestea consumă energie electrică!

Cum se poate scade consumul electric?

Cum funcționează economizorul de benzină şi revigorator acumulator F16 Pulse King?

După pornirea motorului, generatorul de curent va produce curent alternativ de cca 14,4 V care încarcă acumulatorul şi ajunge la consumatori.

Alternatorul generează curent alternativ sinusoidal:

Curent-sinusoidal-1

Economizorul F16 Pulse King conţine un oscilator VDO (Voltage Controlled Oscillator), care într-o secundă produce aproape un milion de impulsuri. Datorită acestor oscilaţii de înaltă frecvenţă, semnalele sinusoidale se vor transforma în semnale pătrate.

Curent-patrat

 

Semnalele pătrate sunt mai pline, au suprafeţe mai mari, de aici rezultă creşterea intensităţii curentului produs de alternator.

Curent-sinus-patrat

 

Datorită tensiunii de frecvenţă înaltă vom avea scântei mai mari la bujii, ceea ce duce la ardere mai completă a combustibilului, totodată, acumulatorul se va încărca mai repede, în consecinţă sarcina generatorului va fi redusă.

Film de prezentare

Filmul de mai jos explică funcţionarea economizorului F16 Pulse King:

Montarea este foarte simplă: firul negru se leagă la polul negativ, iar firul roşu la polul pozitiv al acumulatorului. Imediat după pornire se aprinde un led roşu şi rămâne aprins până când F-16 Pulse King îşi face optimizarea sistemului electric al maşinii, după care se aprinde un led verde.

Rezultate, teste

 

 

 

Rezultate:

  • economie de consum carburant între 8-10%
  • reduce noxele datorită arderii mai bune
  • stabilizează tot sistemul electric de oscilaţii
  • acumulatorul se încarcă mai repede datorită intensităţii mai mari de curent
  • sulfatarea acumulatorului este redusă datorită pulsării, viaţa acestuia se prelungeşte cu până la 200%

Montarea este foarte simplă: firul negru se leagă la polul negativ, iar firul roşu la polul pozitiv al acumulatorului. Imediat după pornire se aprinde un led roşu şi rămâne aprins până când F-16 Pulse King îşi face optimizarea sistemului electric al maşinii, după care se aprinde un led verde.

Teste oficiale: ce pot fi mai convingător?

Test-de-eficienta-economizor-F16-Pulse-King

Din testul de mai sus reiese, că economizorul de benzină F16 Pulse King testat în regim mixt (autostradă şi drum regional), scade consumul de benzină în medie cu 8,16 %!

Satisfacţia 100% sau primiţi banii înapoi!

Dacă din orice motiv nu sunteţi mulţumit cu produsul achiziţionat, timp de 30 de zile se poate returna la noi în stare nouă, în cutia originală şi primiţi banii înapoi.

30day_money_quarantee

Opel Astra G 1.6 benzină 101 CP

Opel_Astra_G_Curcedean_IonutLa drum lung mi-a scăzut consumul cu aprox. 10%, dar în oraş am aceiaşi consum ca înainte.

Ionuţ Cucerdean,
Târgu Mureş

Ford C-Max 1.6 16V 90 CP

Ford_C_Max_16_16V_Szasz_ZoltanAm cumparat acest economizor fiindca masina mea fiind pe benzina consuma foarte mult atat in traficul urban cat si in cel extraurban. Cu aceasta "jucarie" nu mi-a scazut sesizabil consumul in localitate, insa in afara localitatii masina imi consuma cu aproximativ 8% mai putin decat inainte.

Szasz Zoltan
Tg Mures

Dacia Logan 1.6 16V 110 CP

Dacia_Logan_16_16V_Illyes_ZalanMerg des in Germania cu masina, iar pe autostrada consumul masinii se situa in jurul a 15-16l/100km. Initial l-am luat sa-l testez la un drum, iar daca nu eram multumit imi primeam banii inapoi, insa cand am vazut ca, pe aceeasi autostrada cu aceeasi viteza masina imi consuma cu 2L mai putin la 100km l-am pastrat si sunt multumit de el.

Ilyes Zalan
Brasov

Skoda Octavia 1.6 benzina

Skoda-Octavia-Adrian-VizireanuVreau sa va transmit ca dispozitivul cumparate de la dvs cu ceva timp in urma se pare ca are efect. Consumul mixt al masinii in cartea ei este de 7,4 litri /100km. Am masurat de mai multe ori acest consum si a iesit intre 6,24 si 6,6 litri / 100km. Am atins 7,5-8 l / 100km doar pe atutostrada.

Adrian Vizireanu 0747029908
Ploiesti

Subaru Impreza 1.5 benzina automatic

Subaru-Impreza-Hancu-IurieMasina porneste mai usor, si chiar si in oras s-a redus consumul cu 0.5 litri. Am citit ca pe drum intins reducerea este si mai mare.
Sunt multumit de acest produs, deja am comandat si pentru masina a doua.
Hancu Iurie
Pantelimon
tel. 0740-087 403

VW Golf IV 1.6 benzina

VW-Golf-4-Croitoru-CristianProduse folosite: Magno Fuel + F-16 Pulse King
L-am montat pe Golf4 motor 1,6 SR, consumul urban a scazut de la 13,5 la 10 litri / 100 km. Motorul trage mai omogen, nu mai are pierderi de putere in treapta a-2 a, acceleratia e imbunatatita, lucruri constatate de la primii km parcursi. Recomand!!!

Cornel Nitu
Craiova

Toyota Avensis 1.8 benzina din 2005

Toyota_Avensis_Bogdan_Volovat
Buna seara
Sunt un client pe deplin multumit.
Am cumparat de la dvs. un power box, sprint booster, magnofuel si un pulsator pt acumulator.
Am o toyota avensis din 2005 pe benzina , 1,8 si 150000 km.
Nu pot sa cred ca merg cu 150 km la ora si consumul variaza intre 6,1 si 6,5 litri fata de 8-9 litri cat consuma masina inainte.
In oras inainte consuma 11- 11,5 acum 8-8,5
Cat despre sprint booster sa pleci cu scartiit de roti in viteza intai si in a doua mai rar la masina mea.
Extraordinar, acum am o limuzina sportiva si economica in acelasi timp !

Bogdan Volovat
Iasi Romania

Dacia Duster 1.6 16V din 2011

Dacia-Duster-Claudiu-TrifanPot sa va spun sigur o diferente semnificativa: la 130 km pe autostrada imi consuma inante 10.5l/100km iar dupa montarea economizoarelor a scazut la 9.2l/100km la aceeasi viteza. Iar informativ la aproximativ 1200 km respectiv Alba Iulia - Constanta si retur, doua persoane, cateva bagaje si condus normal (60 km localitati, 100 km in afara si 130 km autostrazi) mi-a iesit un consum mediu de 7.25l/100km.
Din puncutl meu de vedere, merita cumparate.

Claudiu Trifan
Alba Iulia

Subaru Forester 2.0 benzina boxer din 2008

Subaru_Forester_CristianNu stiu inca concret, in procente, efectul dat de economizoare.
Ce stiu deocamdata este ca mi s-a mentinut cat de cat consumul de iarna la nivelul celui de vara, adica ~ 9-9,5%, medie la drum lung. Un test pe distanta scurta a iesit la 7,2% afara (max 80km/h fara zapada) si 10,5% oras (4-5 semafoare pe 10km, fara zapada) condus economic. Consumul in oras este bun, fata de 11-12% dar mai trebuiesc facute teste, dar in prima faza sunt foarte multumit. Revin cu informatii.

Cristian
Constanta

Daewoo Matiz

Daewoo_Matiz_Nita_FlorianAm primit si receptionat produsele. Multumesc pentru promptitudine. Am montat deocamdata pe Matiz pulsatorul, care cred ca a reglat sistemul electric al masinii si i-a dat un mers mai "rotund" motorului. De ce spun ca a reglat (fara interventia cuiva) sistemul electric mai precis tensiunea produsa de alternator; imediat dupa montaj, led-ul s-a aprins verde - normal, am pornit motorul si lumina led-ului s-a facut rosie, semn ca alternatorul produce o tensiune mai mare decat normal. Atunci cand turam motorul lumina se facea verde. L-am lasat sa mearga cateve minute, timp in care lumina led-ului trecea usor spre verde, fara sa-l mai turez, si s-a stabilizat la o culoare galbuie, nici verde nici rosu. Am plecat cu masina intr-o plimbare de seara si dupa cativa kilometri am oprit masina fara sa opresc motorul, am ridicat capota si am avut o surpriza placuta : led-ul era verde normal in timpul functionarii la relanti a motorului, semn ca sistemul se autoreglase. Asa ca pana acum totul e normal. Sper sa am timp zilele urmatoare sa montez si Magno Fuel si revin cu informatii.

Nita Florian
Constanta

Toyota Yaris 1.3 VVTI din 2008

Toyota_Yaris_Grozavescu_DanielVă informez despre produsele PulseKing-rezonator și MagneFuel-set de magneți.
Prima dată am instalat PulseKing-rezonator electronic și mersul motorului a devenit mai liniar, mai ales în momentul de schimbare al treptei de viteză, practic nu am mai simțit acel lag (bruscare) de schimbare al treptei de viteză, am fost foarte muțumit, coroborat cu o scădere a consumului cu aprox.0,5-0,6 l a sută.
După aprox. 200 km am montat și magneții. Inainte de montare PulseKing-rezonator electronic și MagneFuel-set de magneți, am înregistrat un consum mediu de 6,2-6,4 la sută, iar după instalarea celor două produse a scăzut la 5,2-5,4 la sută. Menționez că sunt date de pe computerul de bord, pe aceeași rută (naveta) și nu cu un condus chiar economic.
Pot spune astfel că s-a diminuat consumul cu aprox. 1 l. la suta de kilometri.
Cu timpul,în funcție de buget,aș dori să mai achiziționez tuning pentru pedală și eventual pt.motor.
Toate cele bune!
Grozăvescu Daniel, Caras Severin
0724-240 431

Recenzii

Nu există încă recenzii.

Fii primul care adaugi o recenzie la „Economizor benzina F16 Pulse King”

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *