Economizor Magno Fuel

Economizor Magno Fuel

Preț: 215.00 lei

Identificati masina pentru a apare butonul Comandă.

Cod Produs: MGNF Categorie:

Descriere

E bine de știut!

Diamegnetismul și efectele câmpului magnetic este o știință, nu joacă de copii. Câmpul magnetic are efect asupra corpului uman, asupra metalelor feroase și neferoase, asupra apei și a altor lichide. Dacă nu înțelegem efectul, nu înseamnă că nu există! Foarte puțini înțeleg electricitatea, dar majoritatea le folosim.

Știu că economizoarele magnetice au o reputație proastă, dar vă spun și cauza: pe piață a apărut o sumedenie de economizoare magnetice, fără efect asupra consumului, singurul efect având asupra buzunarului vânzătorului.

Încă din vremea al doilea război mondial s-au folosit magneți pe avioane Mustang (SUA), Spitfire și Hurricane (GB), ulterior Messerschmidt ale germanilor. De ce? Pentru a reduce consumul, fumul și pentru a se putea utiliza și cu combustibile de calitate inferioară.

Întâmplare adevărată

După anii 1992-95 am aflat prima dată de economizor magnetic. Tatăl meu a cumpărat un astfel de produs (nu pot denumi), a montat pe Dacia lui și a fost convins că a făcut afacerea secolului. Eu nu mi-am permis, era jumătate de salariu un astfel de economizor, așa că am spart vreo două difuzoare vechi pentru magnet. Am pus magneții în jurul furtunului de benzină pe Dacia mea, dar efect zero.

Au trecut anii, am avut fel și fel de mașini, la un moment dat au apărut iarăși economizoarele magnetice. Hops și eu, am montat un economizor (nu le pot denumi, mă dă în judecată). Efect zero. Am cumpărat un economizor din SUA, cu magneți foarte puternici. Efect aproape zero, oricum nu era 20% economie cum promisiese americanul, dacă am obținut 1-3%. Aproape insesizabil.  [read more="Mai mult" less="Mai putin"]

Am pus verdictul: economizoarele magnetice nu funcționează și punct.

În urmă cu ceva timp am primit pentru testare 2 economizoare magnetice de la Magno Fuel. Numai să le testez, și să dau cu părerea. Fără obligații financiare, etc.

Am montat pe mașina soției (Kia Rio 1,5 diesel 110 CP) și pe mașina mea (VW Touareg 3.0 TDI) cu premiza ca oricum nu voi obține nici o reducere consum combustibil, trebuie să demostrez germanilor de la Magno Fuel că nici economizorul lor nu funcționează.

Surpiză! La mine consumul s-a redus cu cca 1,2 litri (undeva de la 11,5 la 10,3), la mașina soției cu cca 0,8 litri (de la 6,2 la 5,4), ceea ce înseamnă economie de  11% respectiv 15%. M-a făcut curios.

Curios, dar încă nu entuziasmat. Am vorbit cu germanii de la Magno Fuel, că într-adevăr am obținut reducere semnificativă la două mașini, dar încă nu mă pot pronunța, mai vreau să testăm. Am comandat încă 40 de seturi, dar nu l-am pus produsul pe site, întâi am vrut să mă conving 100% de reducerea consumulu și pe alte mașini.

Aceste 40 de seturi am trimis la partenerii mei pe linie de tuning, toți posesori service auto. Când au primit coletele, m-au sunat că ce prostii, că oricum nu au nici o treabă cu consumul de carburant, că ei știu, etc. L-am rugat să le pune pe mașinile lor, după aceea discutăm.

Da. Și la ei efectul a fost reducerea consumului cu cca 10-15% fie vorba de motoare diesel, pe benzină sau GPL. Un partener, dealer Peugeot m-a sunat să-mi spune că a participat la un seminar, unde a văzut ce eforturi mari pune Peogeot să reducă consumul: studii, proiecte, redesenează spoilerele, acoperă șasiul mașinilor, etc. ca să rezultă reducerea consumului cu 3%. Pentru aceste proiecte obțin banii de la fonduri europene.
Zice că tu vii cu un produs simplu, de 50 euro, care într-adevăr reduce consumul cu peste 10%, atunci cum este cu eforturile depuse de  fabrici pentru scăderea consumului?
Răspunsul mi-a dat chiar el: da, banii cheltuiți, rezultat obținut, toată lumea fericită....

Așa am început colaborarea cu Magno Fuel.Când am văzut că într-adevăr reduce consumul, am pus pe site și de atunci am vândut cca 3200 de seturi.

[/read]

Ce se deosebește Magno Fuel de celelalte economizoare magnetice?

Concurenții se laudă că magneții lor sunt foarte puternici, de aceea sunt mai buni.

Oare? Dacă folosim magneții foarte puternici, avem șansa că în interiorul conductei de carburant se mențin bucăți foarte mici de metal (de mărime sub 5 microni, că altfel nu trec prin filtru), iar aceste mici particule se lipesc între ei formând un dop în timp.

Efectul cel mai dăunător al magneșilor puternici este asupra componentelor electronice al motorului, fiindcă pot afecta senzorii, rezultând mers neregulat al motorului, erori pe bord, etc.

Magno Fuel folosește 12 buc de magneți pe un motor (cu capacitate cilindrică până la 2600 cm3), aranjate în două inele:

magnofuel-desfacut-dublu Puterea acestor magneți sunt precis calculate, chiar fabrica germană afirmă că secretul mare constă în calcularea precisă al câmpului magnetic, să nu fie nici prea tare, nici prea slabă.

Ce face de fapt?

Pe scurt: combustibilul, indiferent dacă este benzină, motorină sau GPL, se prezintă sub forma unor aglomerări neuniforme de molecule mai mari sau mai mici, în care doar moleculele din exterior se pot combina cu atomii de oxigen pentru a se putea detona în camera de ardere. Această grupare seamănă cu o ciorchină de struguri, la care boabele de struguri reprezintă moleculele.

Magnofuel_efect

Trecând printr-un câmp magnetic precis calculat, moleculele (boabele de struguri) vor fi încărcate cu sarcină pozitivă, astfel ele încep să se respingă reciproc, descompunând ”ciorchina”. Astfel, moleculele individuale cu sarcină pozitivă vor atrage moleculele de oxigen care au sarcină negativă, urmând o ardere mai completă.

Acreditări și teste oficiale – ce poate fi mai convingător?

MagnoFuel-TUV-Preview-150px

MagnoFuel-Teste-Preview-150px

 

(Click pe poză, se deschide în fereastră nouă)

Întrebări frecvente

1. De ce nu se montează direct de fabrică?

Din păcate fabricile de automobile, împreună cu companii petroliere şi cu bugetul de stat, nu au nici un interes să consumăm mai puţin.[read more="Mai mult" less="Mai putin"] De aceea s-a dezvoltat maşini hibride, care se ştie deja că nu sunt ecologice deloc, consumul lor fiind aproape de consumul maşinii similare "simple". Deşi punctul oficial al producătorilor de maşini este ca magnetismul nu are nici un efect asupra carburanţilor, BMW foloseşte magneţi din fabrică pentru unele modele (ce am văzut cu ochii mei era un 525i L6 benzină din 2002), iar companiile petroliere montează magneţi pe conducte pentru rafinare mai uşoară. Trăim într-o lume care se învărte în jurul profitului, nicidecum de avantajele consumatorului.

2. Nu îmi afectează sistemul electronic câmpul magnetic al Magno Fuel?

Nu, câmpul magnetic este calculat în aşa fel încât să exercite efectul cel mai mare asupra carburantului. Totodată, s-a experimentat că nu are nici un efect negativ asupra componentelor electronice auto. Să nu uităm totuşi, că sunt fabricate in Germania şi că posedă de Certificat TÜV Automobile.

3. Îmi pot monta singur?

Desigur, trebuie să găsiţi furtunul de alimentare cu combustibil şi să prindeţi magneţii în jurul furtunului cu colierele incluse.

4. Dacă nu voi obține nici un rezultat cu Magno Fuel?

Aveți 30 de zile la dispoziție să ne returnați produsul în caz că nu veți fi pe deplin mulțumit.

5. Ce durată de viaţă are Magno Fuel?

După calcule fizice, nici după 50 de ani nu îşi pierd magnetismul.

Alegerea corectă în funcție de capacitatea motorului

Magno Fuel set 2

215 lei /set

Pentru motoare cu capacitate cilindrică până 2600 cm3

Setul conține 2 inele, cu câte 6 magneți, în total 12 magneți vor fi utilizați.
Pentru autoturisme, furgonete și dube, chiar și pe motociclete am montat.

Magno Fuel set 3

280 lei /set

Pentru motoare cu capacitate cilindrică între 2600-5000 cm3

Setul conține 3 inele, cu câte 6 magneți, în total 18 magneți vor fi utilizați.
pentru SUV-uri, camionete, tractoare medii, utilaje de construcții, etc.

Magno Fuel set 4

380 lei /set

Pentru motoare cu capacitate cilindrică peste 5000 cm3

Setul conține 4 inele, cu câte 6 magneți, în total 24 magneți vor fi utilizați.
Pentru camioane, tractoare mai mari, utilaje de construcții, am montat chiar și pe vapor.

Recenzii

Nu există încă recenzii.

Fii primul care adaugi o recenzie la „Economizor Magno Fuel”

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *